ASSURE – ENSURE – INSURE
ASSURE = a calma, a linisti ; a incredinta (de ceva) – a ajuta pe cineva sa treaca peste o grija, o teama
- I assure you that English is not the most difficult thing in the world. J
ENSURE = to make sure; a (se) asigura; a garanta, a promite (to guarantee)
- Your hard work will ensure that you’ll speak English correctly.
In engleza americana, “ensure” se foloseste adesea in locul lui “insure”.
INSURE = a asigura (un bun)
- We have to insure our cars and houses according to our income.
ASSURANCE are sensul corespunzator lui “assure” – asigurare, siguranta
- The police gave her assurances that her husband was alive.
In engleza britanica se foloseste uneori “life assurance” ca si alternativa pentru “life insurance”.
INSURANCE este termenul folosit pentru a descrie toate celelalte tipuri de asigurare
- Investing in a good insurance may be a good idea, but it depends on our income.
Observatie: NU avem un substantiv care sa derive din “ensure” (ensurance)
Mai este insa un verb care porneste de la “assure” – “reassure” – a calma (in repetate randuri).
- There was a thunderstorm and during all that time I tried to reassure my dog, that was really afraid of thunders.